Viestiketju: Ilmanputsari
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 30.07.2004, 10:27
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
quote:säästökin syntyy kun autoo on pitänyt 10 vuotta
kait se on yli.10 kertaa kalliimpi kuin paperinen vastaava.
Mielenkiintoista. Kaikkiin autoihin se suodatin ei maksa 10€. Esim. ex subaruun se maksoi 38€/kpl. K&N suodatin maksoi muistaakseni 60€. Kumpikohan tulee halvemmaksi? Se maksoi itsensä takaisin seuraavalla suodattimen vaihtokerralla.

Enpä muuten kattonut paljon tuon Jeepin suodatin maksoi..

Lainaus:
quote:huomasin suodatimen jälkeen putkissa olevan hienoa pölyä jo yhden rallin (kesällä) jälkeen aika mukavasti vaikka pesty ja öljytty niinkuin ohjeissa mainitaan tosin suodatin merkeissäkin on yllättävän paljon eroja
Itse on tuollaista ainakaan havainnut. Ilman putsarilta oli kuitenkin matkaa kaasuttimelle ja se imukanava oli ihan puhdas aina. Sen näki hyvin siitä kun putsas suodattimen. Subarussa orkkis suodatin ei kestänyt edes kunnolla 3000km matkaa. Varsinkaan kesällä. En tiedä mistä se sinne imi kaikki mahdolliset pölyt. Erittäin likainen se oli joka kerta, mutta ei se silti näyttänyt pölyä päästävän läpi. Tosin konetta en siitä avannut, että jos se siellä jossain näkyy..

Niin ja inkkari. Jotkin väittävät että tuollaisella vapaavirtaussuodattimella ei vois ajella talvea. Hyvin pelitti ainakin mulla kaasutin koneessa. Tosin täällä ei ole vielä kukaan niin väittänyt.

Itse suosittelen ainakin noita jos orkkis suodatin maksaa vähän normaalia enemmän.

-- Ei mee vahvasti --

Nerd-O
Vastaa lainaten