Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.02.2013, 15:37
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Meikäläinen yleensä leimaa nuo pelit heti kun se on vaan mahdollista. Esim. Patongin suhteen yllätyin että se ylipäätään meni läpi ja mitään vikaa ei löytynyt. Tosin kestihän se katsastus huikeat 10min.. Siinä on ainakin tuntipalkka kohdillaan.

Eikä nuo kaikki katsastuspaikat kovin asiantuntevia ole. Viimeksi leimasin tuota Subaru Justyä. Katsuri ei ollut koskaan nähnytkään sellaista autoa. Kyseli saako siitä jotenkin nelivetoa kytkettyä pois päältä sun muuta mukavaa. Sen huomasin että kaveri oli onnesta soikeena kun sai tehdä reikiä auton täyteen. Pohjaa hakattiin niin kauan että siihen tuli reikä tai edes reiän alku. Eikä se sitten huomannut että takana pyöränlaakerit oli melko kaput. Tuon huomasi itse kun irroittelin renkaita niin nehän heilui oikein urakalla. Moottorin öljyvuodosta se myös jaksoi mussuttaa vaikka sanoin sille että vuoto oli tullut venttiilikopasta, mihin on vaihdettu uusi tiiviste. Olin koneen päältä päin pessyt painepesurilla ja ei ollut vuotanut sen jälkeen mistään öljyä. Mut altapäin öljyt oli pesemättä ja siitähän se taas innostui. Tampiolle kaverille ei mennyt millään jakeluun että millä helvetillä se keskeltä moottorilohkoa vuotaa öljyä kun siinä ei ole mitään liitäntä kohtaa edes. Se oli vaan pesemättä siitä kohtaa. Eikä se muuten huomannut laittomia talvirenkaitakaan. Niissä ollut yhdessäkään renkaassa tarpeeksi pintaa. Mut eipä tuo mittään. Sai vikalistan mitä olinkin hakemassa sieltä. Ei ole vielä jaksanut sitä A4:sen pituista vikalistaa korjata. Aattelin odottaa lämpimiä säitä. Jaksa tuolla pakkasessa mitään tehdä.

Sen on myös huomannut että jos pitää jotain erikoista saada autoon leimattua niin ensin juttelee Matin kanssa että onko se mahdollista ja mitä pitää tehdä että se on mahdollista. Sen jälkeen tekee muutokset ja varaa ajan niin että Matti katsastaa auton. Matin kautta olen ainakin leimannut korotussarjaa, 33" rengasta ja matkailuauto muunnoksen. Nuo on muutoin aina ihme arpapeliä. Saa epämääräisiä ohjeita mitä pitää tehdä ja lopulta se ei koskaan kelpaa.
Vastaa lainaten