Näytä yksittäinen viesti
  #505  
Vanha 02.02.2013, 23:57
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Yyymn??? Paljonko vaatisi Museorekisteriin? Oliko kuoppurien päällirakenteet ongelma?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Törmäsin netissä tuollaiseen:

http://www.nettikone.com/unimog/406/1142956

Tää olisi metsuri-Hilmalle just oiva kaveri. Olisiko minkälainen projekti tuollainen, jos jotain isompaa täytyy remontoida? Saako osia? Kalliita ?

Sanokaa jotain mahdollisimman tyrmäävää etten jatka haaveilua...
Siis tuo 2000,- on varattu varmaan mm. renkaille ja vanteille, ja sitten toinen puoli? jokaisessa vanhassa autossa oleville vioille/ominaisuuksille: siis kun tuo marsu oli uusi, niin kuplavolkkareihin vaihdettiin kone huoltoasemalla jopa alle 100tkm(olihan max. noin 1970-75?)
Ja nyt huoltoasemalla positiiviseen suoritukseen päästään sillä, että asiakkaalle löytyy OIKEA polttimo palaneen tilalle (kiitos internetin)

Mutta jos Museosekisteriin saa, niin voi "jurrata" (ehkä jopa museokärry perässä karikat täynnä?) jopa moottoritiellä, mutta omimmillaan on liikennetraktorin ohittamiseen pitkällä, autiolla suoralla

Siis enää noiden museoautojen ei tarvi olla parempia kuin uutena, ajan hammas voi jättää jopa jäljiä kriminaalisessa muodossa....

Jos itselläni olisi sähköä, kuin taannoin, niin mikä olis kivempaa, kuin ottaa avattavat umpi moottoripyöräkypärät hf/kypäräpuhelimilla päähän, ja lähteä "vinguttamaan" suuruusluokka 60 km/h esim. Pudasjärvelle (nyt tuolla välillä on suurin piirtein yhtä paljon 100km/h kuin alle, ja sekin jakaantuu suuruusluokkaa puoliksi: siis 80kmh neljäsosa, ja 60/50 kmh neljäsosa

Ja sitten se idea: saat ajaa kokoajan matkavauhtia

Ja dsl pitää ola tankissa.

Mutta max matkanopeuden pudottaminen puoleen, ei tuplaa matka-aikaa!
(ainakaan täältä itään en tiedä sitä 500-600 km etelään tilanneta ruuhka-ajan ulkopuolelle,,,,)
Vastaa lainaten