Jep, laiteaan jarrut ekaks ja sitten keskitytään noihin sähköihin.
Tosta piirurista vielä.
Tänään mulla oli lainassa Iveco 50C -05 (Kuormaauto) jossa ei ollut mitään piirturia vaan normi nopeusmittari? Kantavuutta vissiin 2500 kiloo. Oli vaan 2 osa rekisteriotteesta ja siitä ei oikeen mitään tietoa löydy.
Tarvii tää oma saada leimaan pikinmiten kun on aina aika rumba hakea ja palauttaa lainapeliä, sitten vielä käydä lastaamassa ja purkaamassa eri paikkaan.
t. Ismo Ämmä
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arpe
Kuorma-autoks rekisteröity ja uudempi ku -78 ni pakollinenhan tuo piirturimittari taitaa lähes poikkeuksetta olla. Isoissa pakuissa mitkä kiikku painonsapuoleen niillämain ollakko kuorma-auto vai pakettiauto tais olla ennen jotain poikkeuksia mut nykyään piirturin vaatii.
Voihan siinä olla myös sähköpuolen ongelmaa.
Sinne piirturin taakse tulee jatkuva sähkö,lukkosähkö ja maadoitus.
Toisesta liittimestä lähtee anturille menevät 4 johtoa..muistaakseni.
|