Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 02.02.2013, 18:48
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.443
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite Näytä viesti
Sen jälkeen vekkulit ilmiöt monttuun ajaessa lisääntyy, mutta kuinka paljon ?
Eikö tuossa ole panhardia sitten? Kun asemoi panhard- tangon ja välivarren samaan kulmaan, ja panhardi luonnollisesti mahdollisimman pitkäksi ettei akselin sivusuuntainen siirtymä monttuun ajaessa ole liiallinen, niin ei pitäisi olla mitään ongelmia bumpsteeristä

Toimisikohan Watt- linkki etuakselilla, näppärä mies kyhäisi sellaisen tonne



Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Ja niitä ohjausosia ei jumalauta hitsaamalla jatketa tai muutella!
Jeps, ei kannata hitsailla ei. Toki asiantunteva pystyy silleenkin tekemään kestävän ja oikeista matskuista, mutta kyllähän se laadukkaasta tangosta koneistettu ja kierteytetty on aina paras vaihtoehto
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten