Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hessu_Hopo
Tietääkseni nykyään ei enää saa etuakselimassaa ylittää. Ennen onnistui ja nopeusrajoitukseksi tuli sitten se 50. Tämä on aikamoinen haaste monessa autossa, varsinkin itsetehdyillä auroilla kun sitä rautaa mielellään laittaisi kunnolla että kestää. Kun katsoo noita uusia laitoksia niin monenlaista kikkaa on käytetty: Akut taakse, lisäpainoa takapuskuriin, muovisiipiä, muovi/kumi teriä, aura mahdollisimman lähelle autoa ym.
Kannattaa käydä puntarissa ja tarkistaa tilanne. Valot ja vilkut näkymään, tarvittaessa auravalot ja vilkut erikseen. Vaihtokatkaisija sellaiseen paikkaan ettei kuljettaja ajon aikan siihen ylety. (Näin oli ainakin ennen)
Hessu
|
ValoSuomessa tuokin asia on muistaakseni ihan joko lakiin tai asetukseen kirjattu.
Se kun on miestappoon verrattava rikos jos sattuu ajon aikana joko vaihtamaan tai lisäämään ylimääräisen valoparin...
Bertassa se katkaisija on konepellin alla mutta esim. oviaukko tms. ilmeisesti riittänee.
Nii ja aurausvalojen pitkät toimii lisäpitkinä.
Ja sitä rautaa ei kannata hitsata siihen auraan kun vääntyneen siiven oikominen on helpompaa kuin vääntyneen rungon.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi