Päivitellääs tätä pitkästä aikaa. Kevät ja suunnistuskisat lähenee uhkaavasti
Jeeppiin tuli vaihdettua se hytikkapumppu isompaan. Hiukan on kokoeroa:
Sitten rengastuksia on tullut mietittyä uusiksi. Nyt polttelis hommata PITBULL ROCKER 33X13,50-15. Ja sillä silmällä alotin vannemuutokset. Vanteista pinennetään ET:tä -44 --> -20 paikkeille ja hitsataan beatlock kehät. Kehät tuli jo teetettyä laserissa 6mm S355 teräksestä, mallia yksinkertaset, mutta yhestä osasta, sekä ulko- että sisäkehät. Nyt tarttis sit tehä 120 kpl M8 kierteitä ja sit samanverran senkkauksia...

Kehiä tuli teetettyä 5 vanteeseen kun olis tarkotus tehä myös vararengaspaketti, kun vaan löydän jostain samanmoisen vanteen...
Tuli huomattua et toi Pirate on melko vaarallista luettavaa, sieltä saa pahoja vaikutteita... Rupesin värkkään hydroassistanttia jeepin keulalle. Hyllystä kun sattu löytyyn sopivan mittanen sylkky, niin homma oli sinetöity. Homma alkoi simpukan purkamisella, toi varsi oli melko piukassa:
Mutta lähti se kun käytti voimaa ja lämpöä. Sitten kansi irti:
Tommosia osasia sieltä putkahti pihalle:
Oon aina inhonnu laitteista, joista tulee kuulia pihalle kun purkaa
Nyt tarttis tilailla jenkkilästä huoltosarja tohon tehostimeen, niin pysyis öljytkin sisällä.
Runko on nyt koneistajalla, joka tekee 3/8" kiereet siihen kylkeen näillä ohjeilla:
http://www.pirate4x4.com/tech/billav...Tap/index.html
Sitten pikku triviaali: Missä autossa olis 5/8" UNF sisäkierteinen raidetangonpää? Tohon hytikkasylinteriin kun tarttis sellaset...
Nyt viikonloppuna taas pääsee rakenteleen...