no halvin vaihtoehto on siirtää se kitkaperä eteen ja se etuperä taakse,mulla ei ole ollut yhtään tojotaa missä on tasauspyörästö ristitapilla.(paitsi toi hilux siinä ristitappi kitka edessä sekä takana joka on hiasen)
ainakin nois mun omis hilu,bj40,fj55,hj60 on vain yksi tappinen murikka.
eikä ole tietoa tosta lock right tai aussie lokerista onko siitä ristitappiversiota?
eiköhän toi lj ja hilu toimi ihan täysin yksitappisellakin murikalla kuitenkin ne "pikkurattaat" ja ne vähän isommatkin viskataan sieltä vek kun toi lukko asennetaan menee aikaa n.15min.
tai sit pitää laittaa toi arb paineilma lukko siinähän vaihtuu koko murikka.
http://www.cros4wd.com/aussi_locker_ohje.pdf (aussin manuaali)
Edited by - jjtp on 28/07/2004 23:00:43