Näytä yksittäinen viesti
  #272  
Vanha 29.01.2013, 22:25
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus


oli siin puimurista kotosin olevassa koneessa sitteki erillaine koneen takalevy. tuon pulttien sopimattomuuden kans tappelin ex porttaalin kanssa ja ratkasu oli sillo tehä ite sopiva koppa

jostai ilmestyny noita valmetin koneita ja muuta roinaa pihalle ni kolmesta eri vehkeestä ku otti osia sai yhen käypäsen. eli ex.porton 1500h ajettu puimur machiina + lava pensa kone romusta laatikot ja pihalta yhen valmet koneen perse levy ja tadaa! torstaina vasta saa rungon eli vkl pääsee niputtaa tekniikkaa ja ehkä käynnistelemää jos vaa suinki kerkee olettaen et saan koneeseen kampuran taka ja etu stefat. viel ei lotua mut mie tiiän jo millo seki lysti alkaa jos ton vanhoilla niputtaa.


Zyyläriks rupesin vuntsii et pitäsköhä panaa tähäkki vähä letukkaa? uus ku tuo on tai siis käyttämätön ni ei tarvis sitäkä murehtia millo lirauttaa alleen. voi kyl olla et toi on jo liian iso pantavaks kylkeen..

käyttis cäddy vaa meinaa hankaloittaa elämistä ja rakenteluja ku meni hukkaamaan öljynpaineet keske ajon ... muut kylhä se siit virkos ku ei oikeestaa välittäny ja anto soittaa.. ja metka vaiva siin ku pumppu ehtoo puolella ni välil hörskyttää ku veto raktori ja saattaa välil haukata täyvet jenkat ja pöläyttää samal säiliö rekan kokosen sinisen savu pilven ja torstain loppuu puheaika siintä tarviiks joku cäddyä? ei oo kallis ja takaan et on aivan kauhee paska läjä mikä ei kelpaa oikee ees pelto autoks.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten