Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pahvi_
Ulomman murroksen mukana tuli jotai harmoota mustoo mut yleensä laitan mitä sattuu olemaan. Kannattaahan se jostain varmistaa. Niin sitä tarkotin et tsekata millasta siellä nyt on. Ettei oo vettä ja kuraa jo pidempään pyöriny seassa. Ollu itellä tapana vaihtaa kumen vaihdon yhteydessä myös murros tai nivel. Kun muuteman kerran vaihtanu esim suojakumin ja sit perään murroksen.
Vaan joku oli sitä mieltä ettei noita sisäpuolen sais oikein hajoomaan.
|
juu, voi olla että tuo kumi meni tuossa navan kanssa ährätessä eikä siellä sisällä ole mitään ihmeellisempää ylimääräistä. Oli ilmeisesti vaan tullut kumi tiensä päähän ja nyt vaihtuu kun on paikat auki. Kumi lienee olla syytä toyota-original-kamaa. Murroksen vaihto kumirikon takia ei ole liioittelua kun tietää millaisessa liejussa noi akselit yleensä on..