Näytä yksittäinen viesti
Vanha 29.01.2013, 17:02
Jjurva Jjurva ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 07.11.07
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nyyperi Näytä viesti
Olen juurikin Baxxterin kanssa samaa mieltä. Siis miksi pitää punkea jonnekin epämääräisille kinttupolulle... Olen tietysti niin maalainen, että mua hävettää jos vahingossa menen jonkun pihalle... Ja etuoikeutettu, koska mulla on omat maastot ajella, mönkijällä. Olen tässä miettinyt että kuinka hankalaa olisi saada noita vanhoja hiekkamonttuja leikkipaikoiksi... Jos minulla olis rahhaa, ostaisin vanhan montun, vähän muotoilisin sitä, ja tekisin siitä offaus keskuksen, jossa sais pientä korvausta vastaan harjoittaa miesten leikkejä, omalla tai minun vuokraamallani kalustolla... Ja ei pelkästään offia, vaan myös splatteria, ja kaikkee kivaa...onks tollasta paikkaa olemassa? Jos ei, perustettakoon sellainen, sopiva muutaman hehtaarin monttu haluun, perustetaan offi. Oy... Ja osakkeet maksaa 10.000 kpl, lähes rajoittamattomalla ajo oikeudella... Vrt. Golf clubit!
Ai taitas olla tämäkään kovin heleppo tapa päästä mettää ajelee. Vaatinee melekoset luvat että näin saat harrastaa. Oulunseuvullakin usiampi hanke meneillään / kaatunu kun ei saanu lupia.

Vastaa lainaten