Näytä yksittäinen viesti
Vanha 29.01.2013, 10:17
Reisrdok Reisrdok ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 02.03.10
Sijainti: tuntematon
Perusasetus

Itsellä on sanyon CO2 -vilppipumppu ollut seinässä neljättä vuotta.

Ihan hyvä se on jos et missään nimessä ala mittailemaan mitään COP:eja ja sähkönkulutuksia, vaan olet ihan tyytyväinen siihen että lämmintä tulee.

Koska todellinen COP sulatuksineen menee luultavasti reilusti alle yhden kun mennään alle -15 asteen.

Ilmalämpöpumpuissa on se perustavanlaatuinen vika että mitä kylmempi on, sitä huonompi hyötysuhde niissä on. VILP:it eivät sovellu taloon jossa on seinäpatterilämmitys, hyötysuhde menee lopullisesti perseelleen jos verkkoon täytyy saada 40 -asteista vettä. Lattialämmitystaloissa nyt ehkä voi toimia, kunhan sillä ei yritä lisäksi käyttövettä tehdä. Nimim. kylmässä suihkussa (kesällä) aikaansa ihan liikaa viettänyt. Tai sitten koko systemin täytyy olla tuplasti ylimitoitettu myyjien yleiseen arvioon nähden, ja silloinkin käyttövesi joka tapauksessa tehdään 90 prosenttisesti sähköllä. Meille lopuksi myyjä laittoi lämminvesivaraajan sen jälkeen kun ihan itse kävi päästämässä suihkusta vettä minuutin ajan.

Lyhyestä virsi kaunis, henkkoht mielipide on että KIERTÄKÄÄ VILPIT KAUKAA. Pistäkää viisi tonnia lisää rahaa kiinni ja laittakaa maalämpö. Takaan ja alleviivaan että sitä päätöstä ette kadu. Itse olen tuon perkeleen rakkineen ostoa hartaasti katunut.

Näistä sanyon pumpuista on muuten kuluttajariitalautakunnan päätös jo olemassa, myyjää suositellaan purkamaan kaupat.

Noista ultimate marketin vehkeistä en sano mitään kunnette usko kuitenkaan.
Vastaa lainaten