Näytä yksittäinen viesti
Vanha 28.01.2013, 23:30
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Millä saa sormet ja etenkin kynnenaluset puhtaaksi ? Olen kokeillut lakkabensiiniä, tinneriä, Badreinigeriä, saippuaa, kynsiharjaa... Aina jää jotain mustaa möhnää... Mitä suositellaan ?
Siis jos kädet on mustat jo nyt?

Olisi kannattanut edellisen käsien pesun jälkeen voidella kädet Tummelilla (siis nimenomaan sillä, mitä jokaisesta karjakeittiöstä löytyi taannoin, nyt löytyy marketista tuubista....)
Ja ennen remonttia myös, ja nimenomaan "kynsiä" kynnen alukset täyteen...

No, itse pesen kädet Fast-Orange(?) siis sillä appelsiininkuori- jutulla, mutta lavuaarin reunalla on pumppupullossa Fairyä, siis sitä käsitiskiainetta, ja sitä ruokalusikallinen tuon fast-orangen sekaan, ja nimenomaan kuiviin käsiin.

Ja jos vahinko on jo tapahtunut, niin itse en saanut käsiä puhtaaksi muuten, kuin kumisin keittiö haskoihin ensin fairy-vettä ja sitten mhdollisimman paljon käsiä hikoiluttaen askartelua tunti (tai saunoa); ja sitten vedellä käsien pesu, ja kuivaus viileässä ulkoilmassa....

Ja sitten kun pisti tuota tummelia hanskoihin, ja taas jotain askartelua....
ja kunnon kuivatus viileässä, käsien pesu fairyllä, ja ja kuivatus viileässä....

niin lähti mustat liikenteeseen....

Yksi tuttu teki kaikkia mahdollista töitä käsillään, ja tuumasi että sämpylöiden leipominen puhdistaa kädet.....