Viestiketju
:
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 !
Näytä yksittäinen viesti
#
1
28.01.2013, 20:08
Porvoon Hilma
Veteraani+++
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Millä saa sormet ja etenkin kynnenaluset puhtaaksi ? Olen kokeillut lakkabensiiniä, tinneriä, Badreinigeriä, saippuaa, kynsiharjaa... Aina jää jotain mustaa möhnää... Mitä suositellaan ?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Porvoon Hilma
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: Porvoon Hilma
Etsi kaikki Porvoon Hilma:n viestit