Kun tuolla mielensäpahoittaneiden ketjussa tuli asiasta puhetta, ja en sitä enempää halua sotkea, niin kirjuutan tähän sen vähän minkä minä asiasta tiedän.

Eli itse olen valitettavasti aika ankara tupakkimies, olen ollut jo 13 vuotiaasta, eli 33 vuotta. Tänä aikana olen ollut lakossa, tai lopettaneena, hyvin monta kertaa, joista pisin aika oli 9kk. Ja kaikki lopetustavat olen kokeillut. Lääkkeet laastarit purkat pillerit, hypnoosia en vielä

Mut joskus viime kesänä kun lehdet oli täynnä noita sähkörööki juttuja, halusin kokeilla. Ostin sit semmosen ihan paskan röökin näköisen pikku vermeen, ja vaikka huono olikin, niin kyllä se minulle kelpas, kun huomasin etten sikareita tartte.
Pikku hiljaa yritin kerätä enemmän tietoa aiheesta, että olis kaikki ihan yhtä helppoa kuin normiröökin kanssa. Ja tavoite saavutettu!
Eli, mulla on kolme sähköröökiä joiden osat käy aika hyvin yhteen, ja sit vielä sähköpiippu tunnelmointiin.
Nesteet tilailen Englannista, visakortilla, ja dhl, tuo ne mulle himaan. tai jos haluan nuukailla ja odottaa useamman päin niin sit normi postilla laatikkoon.
Osat ja tarvikkeet ostan suurimmaks osaksi suomesta, koska ne on täällä jopa halvempia. Jotkuinhan ostaa nesteet ja muut Puolasta, mie en hirviä, kun kuulun siihen ikäluokkaan ettei oikein o luottoa tuolta rautaesirpun takaa olevilla tuotteilla..
Jos haluaa tietoa niin googlella löytyy, mut kannattaa olla tarkkana, koska sielä on myös firmojen propagandaa, ja jne..
Noista nesteiden mauista vielä, ite halusin aluksi hyvinkin tupakan makuista, tai sitten ihan mentholia, kun olin joskus poltellut vihreitä, ja viimevuodet sikareita. Nyt tykkään kaikista hedelmäisistä mauista, jotkut on liiankin hyviä, ja sitten tulee vedettyä liikaa ja tuloksena niksa överit

naama tuon näköisenä.
Yks hyvä tai paha puoli on se ettei mun ole pakko mennä pihalle röökille, vaan voin poltella mun työhuoneessa, sisällä, ja hajua ei tule... Eikä sanomista.
Nyt kaikki tupakoijat haisee mun nenään vähemmän hyvälle, ihan ku ei ite polttas ollenkaan. Muija sanoi joskus että mä itse haisen nyt vähän käsivoiteelle, ja vanhalle sellaiselle.. Eppäili että mun pitäs ruveta vetää sikaria, kun se muka hais paremmalle.. Vedin sitten yhden yber hyvän havannalaisen. Ja kas kummaa

muikki olikin taas sähköröökin kannalla..
tässä kaikki mitä minä asiasta tiedän, eli ei paljon.. Mutta suosittelen! Jos on semmoinen ku mä, että se lopettaminen ei vaan tunnu onnistuvan
Yst. Terv: Janne... Nikotinisti.