Elikkä tuli hankittua eka maasturi, vm87 nissan patrol pikkusta vailla 600tkm mittarissa

Tämän rakentelu saattaa olla vähän hitaampaa ku vain viikonloppuna joutaa, mutta vähän mielessä houkuttelis ajatus taluttaa konttorille keväämmällä.
Sain nytte sen touhuttua kotia päin eli ajoin iisalmesta vuolijoella ja voin kertoa että mistään ajo nautinnosta ei ollu kyse

ravisteli hulluna ja veteli vähän vaikka minne. No tietohan tuo oliki että ei tässä mistään hyvästä autosta kyse ookkaan jo hankittaessa.:
p Mutta 35x13,5 maxxis mudzillat alla ja eessä ja takana sähkö vinssit, tosin taka vinssistä oli vaihteisto purettu ku oli joku vika jota ei sillo vielä tienny, nyt tutkiessa huomattiin että parista hammasrattaasta neulalaakerit sököt ja holkit missä ne kiinni nii jurmuilla(en hoksannu kuvaa ottaa niistä)
Tuossapa jokunen kuva
Näin eka viikonloppuna ei tullu paljoo laiteltua vaan lähinnä tutustunu autoon että mihin sillä pääsee ja enempi mihin ei pääse

kahesti kävelytti rattorin hakemaan ku turvesuolla ajetiin savikasoilla sun muilla eikä mitään mistä vinssata
Muuten tunnostaa ihan hyvä menoselta autolta mutta kummallaki akselilla on ilmeisesti kitkalukot mitkä ei tunnu pitävän minkään vertaa, onko tähän olemassa jotain jippoa vai pitääkö kemppi näytttää taakse?
No ens viikonloppuna jos alkais nuita ruosteita korjaamaan ja syyläriki menee vaihtoon on sen verran sökö.
Suunnitelmissa ehkä pientä kylkien tasottelua mutta ei vasaraa hienommalla työkalulla, joku väri pintaan ja auton ulkopuolelle putkesta taitella kehikko kun ei itellä oo oikeen suuri luottamus tuohon nissanin kattoon jos se nurin kääntyypi. Nii ja tietenni turboahan tuo oikeen huutaa pellin alle. Välityksetki on vähän liian pitkät mutta tunnostaa nuo välitykset olevan pikkusen turhan kalliita tämmöseen laitokseen, että saapa nähä mitä se kevät tuo tullessaan.