Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden
Kamasast sen verran, että itellä ja ukolla niitä ollut. Takuuseen saatu uusia tappeja korjausarjana. Viimesin ku hajos, nin ei takuuta enään saatu ku ei oltu huollettu. Ja tästä ei mitään tietoa ollut tullut missään vaiheessa. Kaikki vialliskesi menneet ostettu markka aikaan, ja korjaamo käytössä olleet. Sitten viimesin ostettu pari vuotta sitten pelkkänä räikkänä, joka edelleen ehyt (mut korjaamotoiminta lopetettu hiukena ennen). Mut suht aktiivistä käyttöä sillä edelleen on, joskin ei jokapäivästä. Kaveiksi sit jälkeenpäin ostin Bilteman komponenttikahvalla varustetun, ja ei oo vielä rikki mennyt. Hylsyist se, että ne on kulutustavaraa osittain ja eikä niit saa takuuseen vaik ois minkä valmistama. Takuut ei kuulemma korvaa koneellista käyttöä, vaikka oisivat siihen tehty (niin kuultu mustien hylsyjen halkeamisten jälest).
Työkaluvaunuist sitten, että ei ne työkalut sen paremmin pysy tallessa vaik se vaunu oiskin. Vasta naapurissa käydessä lieteletkua laittaan etsittiin työkaluja ja hallissa seinällä reikälevy ja piikkejä vaimille... Työkaluvaunukin oli, ja ei räikkää löydetty siitäkään. Joten tavallisilla kiintoavaimilla (nää sinältä löyty) liitosten pannat kirittiin...
Työpaikalla Betan vaunu, joka tuli ilman työkaluja aikoinaan... Olikohan pelkkä vaunukin sen tonnin jo... Ei järkeä hinnottelussa, ja halvempikin menis tuolla missä ei oo ku jotain kuusiokolavaimia ja meisseleitä, sekä kiintoavaimia käytössä ainoastaan.
|
Juu, konehylsyt ei mee takuuseen vaikka miten itkis, on yritetty. Kirkkaan hylsyn saa takuuseen jos hylsyssä ei ole pulttikoneesta tulleita hakkaamisjälkiä.
Tietenkin se on tekijästä kiinni, miten ne työkalut kestää tallessa, mutta siksi sanoin että nuo omat paikat auttaa pitämään työkalut tallessa kun itsellä on tapana aina auton valmistuttua tsekata pakki läpi että kaikki paikat on täynnä eikä näin ollen unohdu läheskään yhtä helposti tavaroita auton konepellin alle.