Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mokkero
Mitä vanhempi moggi sitä parempi  Eli ei todellakaan ole valmis paaliin. Koneet ja tekniikka kestää isältä pojan pojan pojan tytölle. Ainut mikä on katoavaa niin hytti saattaa ruostua.
Käsittääkseni varaosia saa tuohonkin malliin aika hyvin saksasta mutta suomesta ei varmaan kovinkaan helposti.
Aika paljon on myyjä kyllä varannut katsastukseen kun 2000e hinnassa eroa. Jarrut varmaan vaatii oman huomionsa noin pitkän seisotuksen jälkeen.
|
kyllä osia saa kirjottaa ruutupaperille koko runko numeron ja kävelee veholle jos myyjä sanoo että ei saa niin ehdottaa ko hebkilölle alan vaihtoa juuri tänään kävin taas vehon marmoritiskillä ja hyvin oli tullut saksan maalta mersun orginaali laatikossa uusi jarrusyliteri omaan 416 vm 71 olihan se hieman hintava 150e mutta jos nyt vasta alkuperäinen antautui niin en pidä pahana jarruletkut oli omaani muistaakseni noin 100e kpl ja kääntöpään mullin silmälaakeria saa laakerikaupasta max20e kpl kun veholla myyjä sanoi aikoinaan että käy kysymässä aluksi laakerikaupasta koska heidän kautta 60e
eipä ole osaa tullu vielä vastaan mitä merkkiliikkeestä ei saisi tai jos osaa kieliä niin saksanmaalla on ihan erikois liikkeitä mitkä myy ainostaan unimogin osia ja tuunaus tarvikkeita