Viestiketju: Työkaluvaunu
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 26.01.2013, 15:48
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Perusasetus

Kamasasta...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hena Näytä viesti
Joo ei niitä boxon räikkiä ammattikäyttöön voi suositella. Ja meinasin itsekkin vaihtaa laadukkaampiin kun lompakko antaa periksi Itse olen jo sitä sukupolvea etten ole tommosia vanhoja (kestäviä) kamasan räikkiä päässyt kopeloimaan, koska olen aina ihmetellyt, että mitä porukka siitä kamasasta niin vaahtoaa ku aina ne kamasan räikät mitä on nähnyt on ollut rikki. Niin ja ei ainakaan kestä nuo boxon perushylsyt pulttimopolla hakkaamista, silloin ainakin venyy/väljistyy, mutta bilteman perushylsyt on kyllä kestäny.
Kamasast sen verran, että itellä ja ukolla niitä ollut. Takuuseen saatu uusia tappeja korjausarjana. Viimesin ku hajos, nin ei takuuta enään saatu ku ei oltu huollettu. Ja tästä ei mitään tietoa ollut tullut missään vaiheessa. Kaikki vialliskesi menneet ostettu markka aikaan, ja korjaamo käytössä olleet. Sitten viimesin ostettu pari vuotta sitten pelkkänä räikkänä, joka edelleen ehyt (mut korjaamotoiminta lopetettu hiukena ennen). Mut suht aktiivistä käyttöä sillä edelleen on, joskin ei jokapäivästä. Kaveiksi sit jälkeenpäin ostin Bilteman komponenttikahvalla varustetun, ja ei oo vielä rikki mennyt. Hylsyist se, että ne on kulutustavaraa osittain ja eikä niit saa takuuseen vaik ois minkä valmistama. Takuut ei kuulemma korvaa koneellista käyttöä, vaikka oisivat siihen tehty (niin kuultu mustien hylsyjen halkeamisten jälest).

Työkaluvaunuist sitten, että ei ne työkalut sen paremmin pysy tallessa vaik se vaunu oiskin. Vasta naapurissa käydessä lieteletkua laittaan etsittiin työkaluja ja hallissa seinällä reikälevy ja piikkejä vaimille... Työkaluvaunukin oli, ja ei räikkää löydetty siitäkään. Joten tavallisilla kiintoavaimilla (nää sinältä löyty) liitosten pannat kirittiin...

Työpaikalla Betan vaunu, joka tuli ilman työkaluja aikoinaan... Olikohan pelkkä vaunukin sen tonnin jo... Ei järkeä hinnottelussa, ja halvempikin menis tuolla missä ei oo ku jotain kuusiokolavaimia ja meisseleitä, sekä kiintoavaimia käytössä ainoastaan.
Vastaa lainaten