Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_
En tiedä, onko näissä tapahtunut jotain päivitystä mutta ainakin oman duunipakin hylsyt kestää ampua isollakin (3/4) pyssyllä? Ei väljisty eikä halkea. Pakki ollut minulla käytössä jo 1.5 vuotta. Räikät on tosiaan kuraa, mutta itse korvasin ne bilteman räikillä. Niistä kun heftaa migillä ne ruuvit kiinni niin muuten kestää vääntää sillä metrinkin putkella. Ja veilä noista bitseistä (ilmeisesti tarkoitatte noita kärjellisiä palahylsyjä, torx, xzn jne, niin ei niitä saa kestäviä mistään, ihan kulutustavaraa. Onneks ei oo kalliita niin aina kun hajoo niin uutta kehiin.
Edit: Ja itse en kyllä tuota Gedorea ylistäisi, hajoaa lähes yhtä helposti kuin Boxo mutta maksaa viis kertaa enemmän.
|
No varsinaisesti yhden hylsyn olen nähnyt joka on korjaamokäytössä antautunut kun on pulttikoneella käytetty, että varmaankin ollut vain yksilöstä kyse. Mutta kyllä ne hieman joustavemmilta tuntuu. Tietysti eihän niitä perushylsyjä ole konekäyttöön edes tarkoitettu eli ei voi kyllä valittaa että olisivat sen kummempia kuin muutkaan hylsyt.