Tästä aiheesta on keskusteltu joskus aikaisemminkin tällä palstalla. Yhtäkaikki, vinokone pystyyn tilanahtauden takia, imusarjan muokkaus mallista riippuen ja öljypohjajutut kuten tuossa ylempänä listattiin.
K-jetin toiminta kallistuksissa voi olla ongelma - tai sitten ei. Liekkö käytössä G-mesen bensa malleissa? Roippeitten sijoitus aiheuttanee pähkäilyjä, sivusuunnassa tilan leveys on sama kuin runkoaisojen väli eli kapea.
24V sähkö ei ole iso ongelma, 24V ruiskupumppuja löytyy ja loput sähköistä riittävän järeän jännitteenalentimen kautta ruiskuboxille/suuttimille. Jos K-jetti niin se ei virtaa mahdottomasti syö.
Syyläri pitää päivittää jäähdytystarvetta vastaavaksi, sijoitusta voi myös miettiä uusiksi.
B20 kone menee hieman pienemmällä jumpalla, tosin häviää ominaisuuksissa vaikka olis tehty B22ksi. B18 -> B20 muutoskin vaikuttaa jo valtavasti.
|