Näytä yksittäinen viesti
Vanha 26.01.2013, 01:07
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Jos minulle olisi sattunut tuommoinen "vahinko"

Niin ensimmäinen tarkistuksen aihe olisi tuo Automaattinen? kuvaaminen, siis minähän olin silloin kävelemässä tähän, ja .... siis olisiko poliisilla kuvaa/kuvia?
Ja JOS tuo menis salakuvaamiseksi, niin salakuvaaminen on kielletty ja rangaistavaa, ja kun? kyseessä on yhtiö, niin päiväsakkoja kirjoitetaan mahdollisesti jollekkin pomolle, jolla päiväsakon määrä on vielä pikkasen suurempi.
Työturvallisus jutuissa on kirjotettu päiväsakkoja alihankkijan onnettomuudesta pomoille, jotka eivät käytännössä tiedä asiasta mitään

Ja sitten tuo ura/tie: olisko se mahdollisesti esim. karttapaikalla mainittu joksikkin tieksi? Jos on, niin eihän pieni ihminen voi tietää, että kaikkia teitä ei saa ajaa? ja jos joku hörhö on kantanut kiviä tielle, ja sinun voimat ei riitä niitä siirtämään, ja ne ei aiheuta vaaraa, niin ne pitää kiertää, autokoulussa opetettiin että tiealue on laajempi kuin ajorata...

Ja saat edelleenkin kulkea kävelemällä/hiihtamalla tuolla.

Paljonkohan maksaa käytettynä tuommoinen valvontakamera, mikä lähettää gsm:llä kuvaa.....

Siis siellä uran takana vois nähdä vaikka ......

.......................

Mutta näinhän se menee, sinua epäiltiin jostain, jonka joku oli ilmoittanut kirjallisesti poliisille, ja kun sinua kuultiin epäiltynä, ja myönsit? niin hommasta selviää maksamalla sakko(esitys) (periaatteessa syyttäjä voi kumota tuon "sakkoesityksen", ja sinullakin on valitusoikeus k.o sakkoon

Siis suuruusluokkaa sama asia, kuin isännöitsijä vaati minulle sakkoa oven eteen pysäköinnistä.... (kun tyhmyyksissäni erehdyin myöntämään, että jätin auton siihen oven eteen, että vein telkkarin 3. kerrokseen, niin minun rangaitusneuvottelu kesti 10 sekunttia? siis tutkija kysyi, että sopiiko minulle että hän antaa suullisen huomautuksen, että päästään (?väärennös??) asiassa eteenpäin? Mulle sopi, ja olin 15 sekunttia myöhemmin käytävällä matkalla kotiin.)
Ja tuo "?väärennös??" oli se, että isännöitsijä oli allekirjoittanut noita pysäköintivirhe lappuja valmiiksi, ja itse oli lapissa, ja tuo parikymppinen sijainen antoi sen minulle. K.o tapauksen koomisuus on jo minustakin ulkona topiikista
Vastaa lainaten