Siis jos ristikossa ei ole rasvanippaa, niin onko ristikappaleessa läpiporaukset?
Jos on, niin jopa kuppiin asennettu pieni nippa voitelee tyydyttävästi, kun auttaa hivenen... siis ensin rasvaa niin paljon että tursuu yhdestä taikka useammasta kupista, sitten varovasti venytetään rasvattoman kupin kumia, että rasva pääsee helpommin...
Muista lyhentää nippa niin lyhyeksi, että ei koske ristikapeleeseen.
Ja nykyään noissa "tarvike-" ristikoissa (ainakin GPM- tai jotain sinnepäin, esim tyyppi GUT-23) on jotain ihme rasvaa, varmaan Palmuvoita? joka +10 lämmössä vastaa voita! -> siis ainakin minä vaihdan rasvat jo ennen asennusta!
(Ristikon rasvaaminen asennettaessa Molypdeeni vassulla ei onnistunut, siten että kaikki kupit olisi täyttyneet, vaikka sitä yritettiin kahden hengen voimin vartti ja auton alla jonkin ajan kuluttua ei onnistunut yhtään paremmin

, ja jonkin ajan kuluttua kuppi oli "leiponut" kiinni, siis alkoi juristaa)
No, sen verran täytyy puolustaa tuota "palmuvoita" että liimaa neulalaakerit kuppiin paljon paremmin kuin TB:n molypdeeni vassu


nimimerkillä "yksi laakeri rulla vanhasta...."
Kokeile varovasti hioa nuo hitsaukset pois, tuohon daihatsuun uusien varaosien saanti hivenen hankalaa?
Ja tuo otsikon editointi onnistuu, kun osaa, minä en muista ulkoa, mutta jossain ostetaan ja myydään ohjeissa siihen oli näppäinkohtiset ohjeet