Viestiketju: Pikku-Tuska
Näytä yksittäinen viesti
  #26  
Vanha 27.07.2004, 13:35
tuska tuska ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 14.02.02
Sijainti: Hellcity, Fineland
Viestit: 594
Perusasetus

Kummallinen toi mötkö. Se on nyt ottanut tavaksi alkaa huutamaan joka aamu kahdeksan ja yhdeksän välillä niin kauan, että mä herään. Sitten se jatkaa uniaan vielä pari tuntia.
Oon jo kahtena yönä tehnyt niin, että nukun eri huoneessa ja kerroksessa kuin emäntä ja mötkö. Silti mä herään sen huutoon. Ei oo reilua.

Ristiäisetkin on sitten tilailtu elokuun lopulle. Piti vähän sovitella päivää kun ei kaikille "pakollisille" kutsuttaville aiemmin käynyt. Pastorivaihtoehdot oli vanha ukko, vanha akka, tai sitten joku 30-vuotias heppu. Otettiin se kolmikymppinen siinä toivossa ettei toimitus olis niin jäykkä.

Mutta ei se kummienkaan järkkäily niin helppoa ollut kuin luulin. Pyydettiin kummeiksi mun puolelta sisko ja veli (ilman avec-kummeja) ja emännän puolelta sen veli ja joku sen paras kaveri vuodelta miekka-ja-kivi.
No tästä se sota vasta syntyi. Emännän veli ja sen akka olivat vetäneet herneet syvälle nokkaan sen takia kun ei pyydetty sitä sen muijaa kummiksi. Siitä oli kuulemma käyty vanhusten kanssa useamman tunnin keskustelut, jonka jälkeen piti sitten meidän alkaa selittelemään puhelimessa elämän totuuksia. Mä sanoin sinne luuriin yhdessä vaiheessa "Jos tuo vitun narina ei lopu, niin kummeja tulee vielä yksi vähemmän." Ilmeisesti tajusivat että puhuin siitä emännän veljestä ja loppujen lopuksi suostuivat siihen kuvioon MITÄ LAPSEN VANHEMMAT OVAT PÄÄTTÄNEET.
Minä kun luulin että juuri lapsen vanhemmat päättävät ketkä kutsuvat kummeiksi, eikä sukulaiset.

---------------------------------------------------------
Vastaa lainaten