Joo en usko myöskään noihin ylläpito kulujen vertailuun. Tietenkin auton hankinta hinta on suuri osa eli kuinka paljon kärryyn voi osta hetkellä laittaa.
Siitä eteenpäin on kyllä ihan herran haltuun koko homma. Itse ostin 37tkm ajetun -90 kaksi vuotta sitten sen takia kun oli todella siisti ja pienet kilsat alla. C4 oli minulle ainoa vaihtoehto koska C2 tai C3 eivät minusta ole jokapäiväisiä "käyttöautoja" ja C5 taas hinta omassa sarjassa.
No kuitenkin ostin pelin joka piti olla aika huoleton ja ei muutakuin ajoa. No itselläni on mennyt 2vuodessa jokusen ulkomaanreissun verran rahaa ja onneksi on eurot koska markoissa sama touhu hirvittäisi=)
Ei C4 minusta silti vika herkkä ole, mutta kun C4 kalustollakin alkaa varmaan keski-ikä olemaan siinä 15vuoden tienoilla niin väkisinkin menee rahaa peruskorjaamiseen.
Eli kyllä sellasella perus-toyotalla ne korjaukset ovat halvempi eli ei C4:sta kannata ostaa jos ei ole valmista tilanteen tullen kukkaroa raottaa koska itsestäni tuntuu ettei C4:seen oikeastaan mikä osa maksa alle 100eur ja itselläni melkein aina huoltoreissun hinta ollut n.500euroo. Eli siis kyllä monet osat ovat 2-3 kertaa kalliimpia kuin johonkin käyttöautoon.
Siksi ehkä suomessakin C4:sia on todella pahoja pommeja kun porukka luulee että kun auto maksaa vaikka 13 000euroo niin JESH! nyt ostan corveten. Sitten vaikka huomataankin 2kk ajon jälkeen että muutama osa onkni hajonnut vaikka imusarja vuotaa ja jarrut kaipaa remppaa äkkiä siinä hurahtaa reilu summa rahaa tai korjaukset laiminlyödään.
Että silleen taas hiukan palstan täytettä
-Mika
-The Heartbeat of my Corvette is winning-