Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hena
Joo ei niitä boxon räikkiä ammattikäyttöön voi suositella. Ja meinasin itsekkin vaihtaa laadukkaampiin kun lompakko antaa periksi  Itse olen jo sitä sukupolvea etten ole tommosia vanhoja (kestäviä) kamasan räikkiä päässyt kopeloimaan, koska olen aina ihmetellyt, että mitä porukka siitä kamasasta niin vaahtoaa ku aina ne kamasan räikät mitä on nähnyt on ollut rikki. Niin ja ei ainakaan kestä nuo boxon perushylsyt pulttimopolla hakkaamista, silloin ainakin venyy/väljistyy, mutta bilteman perushylsyt on kyllä kestäny.
|
En tiedä, onko näissä tapahtunut jotain päivitystä mutta ainakin oman duunipakin hylsyt kestää ampua isollakin (3/4) pyssyllä? Ei väljisty eikä halkea. Pakki ollut minulla käytössä jo 1.5 vuotta. Räikät on tosiaan kuraa, mutta itse korvasin ne bilteman räikillä. Niistä kun heftaa migillä ne ruuvit kiinni niin muuten kestää vääntää sillä metrinkin putkella. Ja veilä noista bitseistä (ilmeisesti tarkoitatte noita kärjellisiä palahylsyjä, torx, xzn jne, niin ei niitä saa kestäviä mistään, ihan kulutustavaraa. Onneks ei oo kalliita niin aina kun hajoo niin uutta kehiin.
Edit: Ja itse en kyllä tuota Gedorea ylistäisi, hajoaa lähes yhtä helposti kuin Boxo mutta maksaa viis kertaa enemmän.