Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja henteri
Jep elikkäs onko palstalaisilla tietoutta asiasta vaihtoehtoina ois fl6 volvo ja scania 82m 2 akselisina.näihin oisi tulossa tasainen pohja ja nosturit.tai vaijeri laitteet.joka tapauksessa onko huomattavia eroja käyttö kustannuksissa.olen kuullut että kantavuudella on aikas isoja eroja????
|
No mulla on molempia ollu, ja kyllä mä tunnustaudun mieluummin Volvo-mieheksi. Vaappiksessa kun on noita sähkövikoja ollu aina, ja mää en tykkää kun mittarit seilaa edestakas, ja valot vilkkuu. Vanhemmat Kaaniat sit kans on aikas janoisia, eli vettä saattaapi kulua...
Polttoaineenkulutus melkolailla samaa, sitä tietty pystyy mulkkaamaan kun vaihtaa siihen harvemman perän. Vanhemmissa kun on toi "Ruottinperä" eli 70km/h nopeudessa jenkakello on vihreellä, 80km/h vauhdissa se on keltaisella/punaisella. Eli kulutus tippuu radikaalisti kun vaihtaa perän. Keijo K Orroosio noissa tietty vierailee, mutta näppärä kaveri tinaa hyttiä. Rengaskoko sit tietty kans vaikuttaa, pikkupyöräset renkaat on kalliimmat kuin isot renkaat. Kokonaispaino noissa on sit 12t-18t apaut.
Tienaamismielessä ei ollu kyllä kun yks vaihtoehto, ja se oli Volvo.

" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...

Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa

Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot