No, ettei menis aivan boxo:n mollaamiseen, niin kuten aikaisemmin totesin, vaunu on hyvä, ja tähän vielä täytyy lisätä, että nuo vaahtomuovi- työkalupitimet on tosi hyvät.
Ja hylsätkin taisi kestää, olikohan joku hylsä venynyt?
Mutta nimenomaan noissa bitseissä; siis laatu huonompaa kuin bilteman 10 kpl laatikoissa myytävillä (siis minun mielestä, boxo vääntyy siinä kun biltema kestää, mutta kun biltemalle lisää voimaa, niin voi murtua, ja sirpaleetkaan ei ole täysin poissuljettu)
Ja nuo boxon räikät tosiaan "löysien pois ottamiseen" mutta kyllä 1/2" räikällä pitää kestää vääntää sen, mikä ilman repimistä tulee... ja kun vääntää "liikaa" niin nuo boxot "lipsahti" yli, siis eivät hajonneet, ja kyseessä alle vuoden ikäiset pakit
Mutta siinä olet oikeassa, Normaaliin Käyttöön tosi hyvät työkalut, pitää vaan muistaa että juttelee leppoisasti kokoajan, vaikka itsekseen, ettei räikillä väännä niin lujaa, että normaali leppoinen keskustelu häiriintyy.....

Muutenkin kaikki kirkkaat työkalut vääntyi, ei lohennut, siis kun yritin "liikaa"
Toki minulla on pikkasen antipatiaa tuohon boxo

n, nuo räikkien lipsahdukset kävi muutaman kerran kynsille niin kipeää... ja muutaman kerran nahkasta lähti pinta pois, ja punainen pesi paskat pois... neulaa ja lankaa ei tarvittu....
Mutta jos verrataan tuota boxo:n pakin hintaa, niin eihän sitä voi verrata "laatumerkkeihin", mutta se, että biltemaan...
Ja pihdeissä olen pysynyt Knipex - Wise-grip linjalla
P.s
Toki en saanut noilla minun Wanhoilla kamasan 1/2" hodarin kampiakselin hihnapyörää auki, sääli iski siinä vaiheessa, kun jatkovarsia oli 2 metriä....
-> 3/4" työkalut kehiin, ja 4:nnellä happi-asetti lämmityksellä lähti....