
21.01.2013, 22:55
|
 |
Aktiivijäsen
|
|
Rekisteröitynyt: 11.02.08
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 142
|
|
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76
Siis työkseni, mutta alle vuoden ikäisistä vaunuista:
-Kaikki väänninpala "bitsit?"; antoi periksi huomttavan helposti, toki bilteman bitsi? vaihtui noin minuutissa, ja kesti enemmän vääntöä! kuusiokolo avaimissa testattiin 2 kertaa samaan mersuun; 6kk vanha boxo vääntyi kierteelle, ja sitten tuo minun auton peräkopista olevalla "bilhelvete" palalla aukesi.
ja nuo lista-avaimet ovat yhtä hyviä kuin bilhelv...
Ja räikät, siis 1/2 , 1/4 ja räikkälenkit, ei kestänyt ILMAN ylihyppäystä, ja kun käsi vuotaa punasta, niin Moska olis paras korjaus.....
Siis itse "operoin" pääasiassa noilla -80 luvun lopun Kamasan hylsäsarjoilla, Oilkohan silloin joku HD aika? nimittäin -90 luvun (-lopun ja uudemmista) Kamasoista on tullut särettyä hylsyjä, vääntimiä ja raikkiä, mutta siinä vaiheessa kun irvistys ja kaulasuonen pullistus on.....
Ja tuolloin päätin, että, Boxo:lle veren vuoto on loppu
p.s tuo boxo:n työkaluvaunu on hyvä, siis liuvut toimii, renkaat ei ala harittaa...
|
Joo ei ne bitsit mitää parhaita olekkaan, mutta ei ne paljo mitään maksakkaan ja kyllä ne ihan perus käyttöä kestää oikein hyvin. Kovempaan vääntämiseen onki tarkotettu noi mustat konekäyttöön tarkotetut. Samoiten räikät rikotaan yleensä aina väärällä käytöllä, kun ei räikkiä tai räikkälenkkejä ole tarkoitettu avaamiseen tai kiristämiseen vaan niihin on omat vääntövarret ja kiinteät työkalut, räikkätyökaluilla kun on tarkoitus ottaa ne löysät pois. Itelläki kyllä tarkotus vaihtaa sitä mukaa gedorea tilalle kun jotain hajoo. Yleensä kyllä jos jotain on saanu rikki niin on se enempi tai vähempi ollu väärällä käytöllä. Ja onhan noissa boxoissaki kuitenki ns. "ikuinen" materiaalitakuu.
__________________
VW TARo -89 2.4D 4x4
MB W126 -85 500SE
MB W211 -05 E500
|