Mä en ymmärrä tota naputusta noiden hinnasta? Mun mielestä ihan kohtuullinen hinta kun ottaa huomioon että tuollaisessa hyvässä pakissa (n1000€) tulee lähes kaikki työkalut mitä autojen korjaukseen tarvitsee. Itse annan suurimman painoarvon sille, että esim boxon vaunuissa on jokaiselle työkalulle oma vaahtomuoviin valettu paikkansa, eikä ne ole vain survottu sikinsokin johonkin laatikkoon. Näin tulee huolehdittua remontin jälkeen kaikki työkalut paikalleen eikä ne jää pitkin hallia pyörimään. Eri asia on, jos jollain parkkipaikalla autoa korjaa mutta mun mielestä jos on halli niin sen verran voi satsata että kaikki työkalut on siististi omilla paikoillaan eikä pinottu laatikoissa pöydille/lattioille. Tää taas riippuu niin siitä, miten on tottunut hommia tekemään. Kun esim. töissä on kaikki pelit ja vehkeet hyvät niin tulee helposti itsellekkin ostettua samanlaiset kun tietää miten paljon asialliset työkalut työskentelyä nopeuttaa. Saahan jakarilla ja pajamoskallakin auton purettua mutta ei läheskään niin helposti kun kunnon työkaluilla