Viestiketju: Temen Suzuki
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.01.2013, 20:07
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja masa d Näytä viesti
Eipä ole virtalukkoa näkynyt sen jälkeen kun kone vaihtui autosta toiseen. Jos sen joku löytää niin hienohomma eli kaikki ylimääräinen sähkö on karsittu pois, myös se virtalukko.
Juu ei ole virtalukkoa. Tässä kaikki mitä löytyy.

Tänään on taas hetki turailtu tallissa masa d:n kanssa. Tai masa laittoi firmansa kulkineen kuntoon ja mä koitin saada jotain muuta aikaiseksi On muuten hienoa kun on liikkuva autokorjaamo korjaamassa korjaamoaan mun tallissa

Kaikki nuo edelläolevat on kokeiltu nyt ja testattu. Ei auta
Tänään sain bluevanilta kärjettömän sytkän pyörijän alle tulevan anturin. Mikä sen nimi sitten lieneekään... Kiitos anturista bluevan!! Toivottavasti ei tartte muita antureita tai kikottimia uusia. Ne on niin helkkarin kalliita! bluevanilta hankkimani anturi ei kylläkään ollut kallis, tai ei ainakaan tarvinnut tinkiä

Laitoin sen anturin jo paikoilleen sytkään kiinni, mutta sitten tuo mun selkä sanoi mulle, ettei enää saa riehua Huomenna sitten sytkä paikoilleen ja helvetisti peukkuja. Panhardin kuitenkin sain tehtyä tänään melkein valmiiksi asti. Tuollainen siitä sitten tulee:

Nämä mun tekemät ovat monesti vain sellaisia prototyyppejä Jos keksin paremman, niin sitten vaihdan siihen. Nyt se on tämä