Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.01.2013, 06:51
-sami- -sami- ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 12.12.05
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
siis aloitustopiikista?
Ai miksi näin? No siksi kun mulla on ilmaisia about kunnossa olevia akkuja tuohon vara-akku käyttöön ja toi kytkentä plus muut roinat olisi halvin ja yksinkertaisin rakentaa. Jos tekisin kunnollisen kaksi akku järjestelmän joutuisin rakentamaan puolet auton sähköistä uusiksi.

Ja jokaisella on vara valita....
Siis ei mun varsinkaan kirjallinen ulos anti ole mitään selvintä, enkä sano että tässä mun logiikassa ois mitään järkeä edes.

Kyllähän mä olen valmis laittamaan rahaa tuohon kiinni. Mutta mieluiten haluisin noille ilmais akuille käyttöä. Kunnollinen kaksi akku järjestelmä ei vaan oikeesti ole mulla mahdollinen. Mulla on duunikinnerissä olevinaan kunnollinen kaksiakkujärjestelmä. Mutta niin vaan sekin on akkupiipussa ollut, liian usein. Sen järjestelmän on rakentanut ja suunitellut mb ja/tai kotimainen päälirakentaja. Kustannuksissa ei pitänyt tinkiä vaan järjestelmän piti olla nimenomaan luetettava. Nyt kuitenkin on jopa yhdestä autosta toinen akkiu räjähtänyt yms. Eli jostain tuollaisessa systeemissä se sähkö vaan kiertää näköjään.

Ajatukset ja neuvot on olleet vain hyviä ja rakentavia kiitos kaikille.

Nyt edelleen kaipaisin ideaa siitä akku merkistä ja mallista. Tänään mä sen akun kuitenkin joudun hakemaan.

-sami-
Vastaa lainaten