Näytä yksittäinen viesti
Vanha 20.01.2013, 11:11
Rotta-Racing:n Avatar
Rotta-Racing Rotta-Racing ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 20.10.07
Sijainti: Evitskog
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uokki Näytä viesti
Sorry-ei ole kukaan vielä niinpaljon suitsutellu muita merkkejä ettei nyt käy!Alunperin kun haasteen heitin mustaakseni v 2009 haastoin kyllä kaikki vakiomaasturit muttei silloinkaan kukaan halunnut.Ja jos haastetaan niin olishan se kiva jos pelissä olis muutakin kuin maine ja kunnia!Kunniahan meni jo mut maine kasvaisi!Se haasteajohan olis toki sellanen että mä meen edellä ja sä tuut perässä ja sitten toisinpäin.Mut anyway-tervetuloa muutenvaankin ajelemaan meillepäin.aina pääsee tsekkaamaan reitit ja uusiakin saa tehdä!
Eiköhän se ole kumminkin se kuski mistä se kaikki riippuu, kyllä ladallakin ferrarin voittaa jos vaan lada kuski on rattimiehiä ja ferrari kuski ei
Ja joo omasta mielestäni en kyllä kehunut tojotaa, kysäsin vaan että mikähän tuli
ja onhan mulla vakio kingcappikin ja kyl se mun mielestä paremmin etenee ku toi hojo, saattaapi johtua siitä et sitä ei niin kauheesti tarttee sääliä ku ei tarvii töihin mennä
ja onhan se totta että uaz (1550-1720 kg) taitaa painaa vähemmän ku hj (1970-2120 kg), liekö sillä sitten vaikutusta

JOTEN EIKÖHÄN NYT LOPETETA PASKAN JAUHANTA JA JATKETA CHITCHATISSA TÄN VOI VAIKKA LUKITA VIKAHAN SELVISI JO

Ps. voin kyllä tolla kinkkukaapilla lähtee uazia vastaan vaikka heti tai sitten Civicillä tai vaikka mazdalla ja ihan etuvetosilla