Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 19.01.2013, 21:31
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nyyperi Näytä viesti
Nin mikä siitä väljistyy? ja pitääkö se vaihtaa koko paska, kun näkkyy olevan jokaista nippeliä erikseen myynnissä.
Kallistuksenvakaajalle on kaksi puslaa, yksi per puoli. Väljistyy ajanmyötä kun kumi hapertuu tai yksinkertaisesti kuluu. XJ:hin on tehtaalta saanut muistaakseni kolmea erikokoista vakaajaa, jos on vakaajan kumipuslat väljät niin mittaa ensin vakaajan paksuus ja tilaa sen mukaan uudet puslat molemmin puolin. Melkein suosittelisin uretaanipuslia tähän, ne on hyviksi todettu kallistuksenvakaajassa.

Jos väljää on koiranluissa, niin siinä on kaksi vaihtoehtoa. Yläpäässä on sellainen pallonivelen tyyppinen hässäkkä missä on suojakumi päällä, se voi mennä väljäksi. Alhaalla on kumipusla, ja se voi myös kulua väljäksi. Jos koiranluu on väljä, niin sitten koiranluut vaihtoon. Ne ei järin hinnakkaita ole. Jos ajat enemmän metsässä, suosittelen JKS:n Quick disconnectien ostamista - säästää koiranluita ja vakaajaa metsäajossa, ja saat kunnolla joustoja käyttöön kun on helppo ottaa koiranluut irti metsäajelun ajaksi.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten