Semmoistahan minä tässä mietin, kun viimme katsastuksessa sanoi katsuri että. kallistuksen vakaajan kiinnitys edessä oikealla välystä... ja jotain täälläkin silloin aiheesta keskusteltiin. Mutta. enhän minä ole sitä vieläkään saanut aikaiseksi tehdä.
No nyt kun pitäs taas kerran mennä sinne K1 selle pelkäämään, niin kaise on pakko. mutta ongelma mun tapauksessa on se kun en ihan ymmärrä kuinka tuo tsydeemi toimii... kun olen netistä kuvia katellut niin siinähän on se vimkurainen koiranluu, ja sitten on ne puslat ja muut?
Nin mikä siitä väljistyy? ja pitääkö se vaihtaa koko paska, kun näkkyy olevan jokaista nippeliä erikseen myynnissä. Ja jos nyt tulee mieleen että miks en o purkanu ja katsonu, niin voinene kertoa että mulla on just nytten kylkiluut murti, muitten vaivojen lisäkkeeks. ja haaveilen siitä että vois tilata osat, ja kun ne tulee nin kylki ois siinä kunnossa että vois jo jotain tehdäkin.
Toinen hämmennys mulla on noitten jarrujen keralla, kun se säätö niissä toimii liiankin hyvin.. Kun käyttää kässäriä, niin saattaa saada toisen takasen ihan lukkoon ja se pitää sit ruuvarilla vapauttaa, kiertämällä sitä säätö pyörää. No sen kyllä selvitän kun kummiskin aukasen jarrut katsastusta varten, taidan kyllä ottaa sen säädön hevon vaginaan sieltä.
kiitos ja anteeks.
Janne.
|