Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eskimo
Vielä magneetit löpöletkuun niin kohta ollan puolikkaassa valmistajan ilmoittamassa kulutuksessa
Samaa vanhaa jeesustelua mutta miksi näitä eväitä ei käytetä tehdaslitkuina kun ovat niin ihme aineita?
Sais uudesta 1.6 tdi golffistakin vielä monta satkua veroja pois kun mensi kohta alle 3l/100km.
Hei haloo ihan oikeesti...!
Mulle kelpais liemi, joka nostais vaikka 20 pinnaa lämpöjä niin alkais tarkenemaan nuissa vagin vebastottomissa kamppeissa.
|
Nosemmoitoisäästäisettä, sais viskata flektin hiiteen kun sitä ei enää tarvi... Mutta kenelle tulee moinen mieleen???

Kaikki muu on huuhaata. Jos mitään ei koneessa tai softassa muuteta niin alilämmöllä se kylmäkäyntipiiri ruikkii ainetta ja kulutus ei sillä ainakaan pienene ja taas jos kone käy kuumempana niin flekti huutaa koko ajan...Ja taaaaaas....
Ei muuta kuin foliota stetsoniin magneettia kypärään.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi