tämmöisen Jeepin kävin hakee viimekesän lopulla, -92 HO
tässä vaiheessa olin vielä purkamassa autoa, kun olin siinä uskossa että moottori oli leikannut kiinni
mutta niin se vaan lähti käyntiin kun vaihto polttoaineen ja herkisteli startin ja käy nätisti ja öljyn paineet kohdillaan
Isä siinä vieressä totesi että pitäisköhän laittaa kuntoon, totesin että siitä vaan. Ja sullahan on synttäritkin kohta että onneks olkoon Jeeppi on sun
hetken aikaa on seissyt tämä auto
etuakselissa oli muitakin vastaavia korvakkeita, luontaisesti keventyneitä
molemmat helmat vastaavat
taka-akseliakin koristi korroosio kuorrutus
ilmastoinnin kompura, laturi ja startti jumissa
startti ainoa minkä sai elvytettyä
laturi oli turvonnut niin että kuoret oli halki kolmesta kohtaa, nyt tilalla letukan laturi
ilmastointi jäi suosiolla pois kokonaan
etuakseliin tuli uutta korvaketta
oli helppo hitsailla kun faija leikelly palat valmiiksi
etuakselia vois nyt sanoo peruskunnostetuksi
helmojen korjauskin alkoi sujumaan kun jouluna tuli kiireinen kaveri auttamaan
samalla tuli uudet jarruosat taakse
kova homma oli putsaamisessa mutta nyt on ihan siistissä kunnossa
tässä vaiheessa haaveillaan jo leimasta vaikka abs merkkivalo palaa
taka-akselilta oli abs antureista toinen rikki ja toisesta johto poikki
johdon ehjäys ja toisen taka-anturin virkaa hoitaa Mikan Rolling Jeepin varaosa etuakselista varastettu anturi juota ja sovella meiningillä ja toimii
oli siinä kyllä paljon muutakin fiksattavaa mitä ei mainittu kun on typistetty fiksailu kertomus..
Leimakin siihen tuli, joten ei ne työtunnit ihan hukkaan menny, tosin ei tätä millään kiireellä ole korjailtukaan.. aina kun on kerenny muilta puuhilta
ja kivahan tolla on ajella noitten "riisikuppien" jälkeen