Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 18.01.2013, 21:33
armas:n Avatar
armas armas ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 07.07.05
Sijainti: Etelä-Savo
Viestit: 481
Perusasetus

Kiitos, tässä oli mainio pläjäys...
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja solihull Näytä viesti
Kannattaa vähän söötsillä katsella muita topiceita, tästä oli hiljan juttua kun jollakin Jeepistillä oli kovin vaikeaa VM:n kanssa ;-)
...kun tuli tietoa miten tämä Rangessa toimii


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja solihull Näytä viesti
Miinuksia:
-Kannet
-Hankalasti vaihdettavat hehkut (no missäpä ei näin olisi..)
-Karu käynti, kuin traktorissa
-Lohkolämmittimen asentaminen tod. vaikeaa.
-Osien saanti ei ihan helppoa ja halpaa (vrt. Rangen osat muuten)
-Kuulemma vanhemmiten ja huonosti säädetyillä venttiileillä työntötanko saattaa hypätä pois kupista ja kansi halkeaa. Muutenkin hempulit työntätangot (nää on huhupuheita)
-Alakierrosvääntö onneton
-Öljynsuodatin väärin päin (sotkee vaihdettaessa koneen)
-Koneen vaihto Rangeen vaatii kaavelin vaihdon (on V8 jako eli bensakone kiinni bolt-on?)
-vedenpinta pitää olla aina korkealla paisuntasäiliössä, koska kone on korkea niin kannet menee aika nopeasti vajaaksi - ja kannet menee pilalle.

TT
Tuo 2.5 VM on tuossa autossa ollut alkuperäispata, jos viittasit tuohon kaaveliasiassa. Pöydällä lojuu tuommoinen RR Workshop Manual 1990-1994, josta löytyy tekniset tiedot moottoreihin 3.9 EFI, 4.2 EFI, 200 Tdi sekä 2.5 VM.
Tuossa kun piipahti saarivaltion sivuilla (Paddock, FamousFour...) näkyi tosiaan vaan huolto-osia löytyvän, ei juuri sen kummempaa.
Onneksi on lohkari jo asennettu
Vastaa lainaten