Joo.
Helppo oli säätää nuo vääntövarret.
Löysäsin lukituksen ja väänsin säätöpulttia pulttipistoolilla ja laskin etupäätä renkaiden kohdalta pari-kolme senttiä.
Mittasin välin ylätukivarren ja palkin väliltä että on sama molemmilla puolen, ja säädöt piti jättää edelleen eri tasoille tangon päissä.
Testasin sitten ja huomasin, että ohjaus oli huomattavasti parempi ja kiermurtelua ei enää esiintynyt.
Kyllä mulla edelleen on maavaraa ihan hyvin.
Ajoin kauppaan Prisman parkkiin ja tarkastelin sivuprofiilia ja ehkä keula on nyt pari senttiä alenpana ku perä. Minusta noin se pitäis ollakin...
Nyt ohjauskulmatkin alkaa olla varmaan paremmin kohdallaan...
Keula tuntuu nyt kyllä paljon pehmeämmältä kuin peräpää.
Pitäiskö nuo vääntövarret sittenkin vaihtaa...