Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma
Metsuri-Hilmalla on taas pieni kriisi. Kone heiluu sammutettaessa holtittomasti muutaman nykäyksen sinne tänne. Tää heilunta ei taida olla ihan suunniteltu ominaisuus.
Koneen kiinnikkeiden kumit on lörtsähdyksestä epäilyksenalaisina. Noita kumeja lienee ainakin kaksi ellei kolme. Pitääkö kaikki vaihtaa ja jos niin miten tuo homma onnistuu? Kone pois ja uutta kumia kylkeen? Konetta kallistaen jollain nosturitunkkijärjestelyllä ja uutta kumia väliin ? Miten tää menee ?
Hilman tiedot:2.4 D vapari,1995, ln 110, 350 kkm
|
Samahan se kaikki kerralla vaihtaa. Toisen puolen kumi irti,tunkilla moottorista nostaen tai sitte taljalla ylös sen verran että saa entisen pois ja uuden tilalle. Ja lasku ja kiinni. Sitte sama toisellepuolelle. Ja varmaan vaihdelaatikossakin yksi.samalla konstilla sekin. Tuskimpa siinä sen kummempaa. Vaikken just semmosta oo roplannukkaa
tai voihan ne moottorin kumit vaihtaa kerrallakin, riippuu vehkeistä ja itsestä miten haluaa tehä.
nii ja ku ekan oot vaihtanu ni voihan sen jättää vähä löysälle ni kallistuu kone ehkä helpommin toista puolta vaihtaessasi