Viestiketju: Brygin LäJä
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 17.01.2013, 20:46
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

No höh, tuli kärjet vaihettua ja shimamttua, olinpa nohevana ottanut ainoastaan yhden koon shimmejä, ja näinollen säädöstä tuli karkea. aukeamispaine on nyt 150bar. ilman toista shimmiä olisi paineet ollut 125bar. joten kokeilin tuolla. ajelen noilla jonkunaikaa ja tunnustelen toimintaa. mutta asiaan, harmittaa kun ei tullut kuvattua tyhjäkäyntiä vanhoilla ja uusilla suuttimilla. hirveä ero suoraan sanottuna, ja juuri käynnistyksen jälkeen pakoputkesta lentävää "nestettä" ei enää lennä. Eli sehän oli palamatonta dieseliä kylm'ällä koneella Hupsis, ja kylmällä koneella liikkeelle lähteminen ei ole enää pärekaton kulottamista vaan voi lähteä ihan normitavalla eikä kikkailemalla että kone ei stumppaa. Kahdesti sain koneen sammumaan kun kylmällä koneella antoi liikaa kaasua liikkeelle lähdössä, niin tuntui että kone sammui dieseliin :shifty: heräsi sitten kun pari min odotti.

Tosin jouduin pikana niputtamaan koneen kun piti lähteä kaveria vinssaaman ojasta, pettymys oli suuri kun tuntui että tehoa uupui jonkunverran. Alhaalla oli mutta ylhäällä ei juurikaan mitään. kaverin pelastamisen jälkeen ajeklin kotia kohti ja iski AHAA elämys.. Ahdonalainen irti, liinat kiinni ja äkkiä konepellin alle, ja JESS. letku oli jääny imusarjasta irti. Letku paikoilleen ja alkoihan sielät paukkua taas löytyä, tosin sivistyneellä äänellä :clap:

Loppuu se naapureiden vittuilu, ovat tosin vain kateellisia :roll:

Tyytyväinen kyllä olen tuohon koneen vääntöön ilman mitöön, kun jaksoi umpisessa kiskoa toista autoa vaikka ei ollut kaikki edes pelissä. jo silloinkin vetoja paremmin kuin entisessä malmikoneessa..

Onnistunut 110€ huolto, eli kärjet ja shimmit.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten