Joo, Jalkaterän murskautuminen estetään koteloimalla rattiakseli, siksi sen juuri on rajattu että tietää mistä rattikardaanitunneli alkaa

Kytkinpoljin tulee tunnelin vasemmalle puolen ja muut oikealle
Takanivelen laakerointi on vaan ihan pelkkä teräspusla rasvanipalla+pultti.. Korvakkeet oltava täysin samassa linjassa ettei rasitu liikoja, Akselinpäässä sitten tosiaan tuo hitsattava hydraulisylinterinkorva...
Ohjausgeometria ei ole varmaankaan aivan niin paha miltä se kuulostaa.
Jos akselia katsotaan sivusta niin olkatapin kulma on sama kuin alunperinkin,
Miksikä tätä kulmaa nyt sanottiinkaan? CasterCamper vai mikä se ny oli...
Muutos tapahtui kun akselia katsotaan edestä...
Koitan ottaa kuvaa pyöräkulmasta kun pyörä on käännettynä linkkuun, Se näyttää itse asiassa aika hyvältä