Näytä yksittäinen viesti
Vanha 17.01.2013, 14:28
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Perusasetus

Mun käsitys, että jos menee hommaamaan itselle eri kulkupelin sieltä "Suomen halvin" osastolta, josta niitä usein tulee katseltua , on syytä varautua, että myös muuta rahanmenoa tulee.
- yleensä halvassa hintaluokassa ei ole hyvät renkaat ja vähintään yksi kierros pitää uusia, rahanmenoa 400-1000 egeä
- muuten ihan hyvät autot kuten Toyotat, Mersut, erilaiset pakut tuppaa pukkaamaan ruostetta, itsetehty ruosteremppa joka puolelta ja uusi maalaus 400 egeä
- nokkahihnan, kytkimen tai muun vastaavan osan vaihto itse tehden 250 egeä
- tuulilasisi kulunut, liikkeessä uusi 350 ege
- nesteiden ja öljyjen vaihto kahdesta syystä koska ei voi olla varma milloin ne on vaihdettu ja hyvä nähdä nesteiden kunto kunnon määritys tarkoituksessa 250 egeä

Nää jos lasken yhteen ja oletan, että tulee henkilöautokokoluokan renkaat 500 egellä, näyttäs tekevän 1750 egeä, jotta pääsee baanalle. Näin siis jos osu hyvä auto kohdalla ja teki lähes kaikki hommat itse...

Tästä syystä omasta mielestä kaikista halvimmat kotterot eivät vakavastiotettavia koska niiden oikeasti liikennekelpoiseksi tekeminen maksaa enempi kuin auto.

Toisaalta eihän tuo ole paha alkupanostus jos kyseessä on muuten hyvä auto, jolla tulee ajettua seuraavat 10 vuotta!

Jos tällä sinänsä ikävällä ja mahdollisesti jopa vilpillisellä asialla saa huumoria vääntää, tulee mieleen jos Suomen halvin osaston autotkin pitää olla hyviä ja vähällä rempalla käyttöön otettavissa, mikä sen osaston nimeksi tulee, jossa en ne tavalliset remppaa vaativat autot, mitä lähes kaikki rupeaa olemaan kun mittarissa on puoli milliä ja ikää yli kymmenen vuotta?!

Viimeksi muokannut tekniikkamies : 17.01.2013 14:39
Vastaa lainaten