Siis jos on, niin ohjausgeometria lievästi sanottuna "katollaan"
Aloita testit varovasti, on varmaankin "mielenkiintoinen" ajaa
Ja sitten ohjauslaitteet saavat aikalailla ylimääräistä kuormitusta, sillä tuommoisella geometrialla olka-akselin oletetun jatkeen kohta maassa ja renkaan etäisyys suuri-> siis kun esim ajat 15cm korkeaan kantoon, niin "tökkää", ja vääntää ohjausta sivulle vähän samaan tapaan kuin vanteilla, missä offsettia ulospäin puolisen metriä liikaa?
Pelkäämpä että ohjauslaitteet eivät kestä tuommoisia rasituksia, ja jos pettävät, niin silloin voi oikeasti sattua pahoja henkilövahinkoja
Minä pistäsin uusiksi/entiselleen heti..... arvaus: olisko land roverin navat/olkatapit sovellettavissa?
Mutta mielenkiintoista seurata, kun tehdään jotain erilaista!
Siis Peukku!