Kiitos Kaitsu kuvista !
Iltasella kävin kaverin amatzonin B20 varamoottoria purkamassa, otettiin kannen päästä letkun lähtö talteen joka sopi suoraa valpin B18 kanteen vastaavaan kohtaa ( oli tulpattu aijemmin ). Oletus on että siitä saatas menovesi takalämppärille. Paluuvesi tulis kannen takapäässä olevaan rautaputkeen. Venttiilin asensin menovesiletkuun.
Etulämppärin menovesi tulee ilmeisesti termarikopan alapuolella olevasta lähdöstä. Paluuvesi alavesiletkun t-haaraan. Venttiili menovesiletkussa.
Mitään letkuja ei ole vielä asennettu paikoilleen, mutta Kaitsun kuvien perusteella ja kovan pähäilyn jälkeen letkut olis tänään menossa paikoilleen edellä mainitulla tavalla...
Oman jännityksen asiaan tuo mersun jäähdytin ja paisari ( alkuperäinen jääny matkan varrella jonnekki )...jäähdyttimessä kun ei ole täyttökorkkia joten paisari on asennettu sen takia että on saatu joku reikä mistä vedet saadaan juotettua koneeseen. Paisari on nyt asennettu tuohon alavesiletkun t-haaraan, johon nyt kuitenki pitä saada tuo etulämppärin paluuletku kiinni.
Mistähän löytys alkuperäinen jäähdytin ? Noilla mersun osilla tehtynä jäähdytys on toiminut ainakin välttävästi, koska keitto-ongelmaa ei koeajolla ole esiintyny.
|