Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 17.01.2013, 09:10
kany:n Avatar
kany kany ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.07.04
Sijainti: Ii, Finland.
Viestit: 454
Perusasetus

Tuleeko sulle lämmitinkennot sarjaan vai rinnan? Jos sarjaan niin riittäis yks hana.

Kierto vaikuttaa olevan erilainen kuin B20 koneessa. Muistan joskus lukeneeni jostain että jäähdytysongelmien vuoksi B20 kiertoon tehtiin jotain muutosta mutta menee kyllä vahvan mututiedon piikkiin.

No jos aletaan syylärikierrosta niin sen pitäsi olla suht normaali: ylävesiletkusta avoimen termostaatin kautta syyläriin ja alavesiletkusta vesipumpulle ja koneeseen. Kun termostaatti on kiinni tapahtuu kierto vain koneen sisällä ja lämmityskennossa jos hana on auki. Tää on aika selvä juttu, seuraavaks sitte lämppärikierto...

Tuossa kuvassa näkyy nuolia kuvaamassa vesikiertoa, sen perusteella kannen takapäästä tuleva rautaputki vaikuttaa olevan lämppärin paluuvesi - B20 kannessa lämppärin menovesi lähtee kannen takapäässä olevasta natsasta, sulla sitä ei ollut joten lämppärin menoveden olis pakko olla tuo kannen etupäässä oleva letku?

Rättikattosissa (903 ja 9032) näkyy alavesiletkussa olevan T-haara ja niitä pitäsi löytyä muualtakin. En tiedä varmaksi mutta se vois olla öljynlauduttimen paluu - kunnon kuvia en tähän hätään löytänyt, jossain niitä kuitenki on kun muistan tapelleeni noitten T-haarojen kanssa.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	personlastterrangbil_903_-_reservdelskatalog_grupp_01b_03.jpg‎
Views:	424
Size:	186,4 Kt
ID:	33007   Click image for larger version

Name:	Vesikierto B18.PNG‎
Views:	293
Size:	130,8 Kt
ID:	33008  
Vastaa lainaten