Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tonnisata
ensinnäkään- toisekseen ko kauppakirja kuitilla ei tee kuulema mitään,kun ei ole puretun auton tietoja siinä- eli rek tunnusta eikä alustanumeroa- tuota olisi tarvittu kuulemma ko tbo koneen tietojen saamiseksi mm päästöt ja tehot sieltäkautta. Teho mittaus lappua toivottiin, tietoa valmistajalta päästöistä , autojen mahdollisista rakenne eroavuuksista.
Asennettu kone kokonaisuudessaan on ln 170 moottori sellaisenaan 2lt2. Omansa kone ollut 2l2.
Onko nyt niin että nuo vieläkin pitää esittää, muistelen jotain kuulleeni että ei olisi pakollisia papereita, tarviiko ettiä purkuauton alustanumero vielä tähän? Onkohan määräyksiin tullut jotain kielteisempiä muutoksia lähiaikoina vaikkapa?
|
Tarviit muutoskatsastukseen:
-selvitys moottorin alkuperästä - ostokuitti ookoo
-selvitys moottorin tehosta, jos katsastaja ei sitä omin avuin osaa/älyä selvittää - no, 66 kW tuossa on
-selvitys auton ja sen vertailumallin, eli bensakoneisen 110:n (YN110) alustan eroista, eli onko samat jarrut, tukivarret jne. On ne, mutta katsastusasemalla ei siitä oo välttämättä säilöttyä tietoa, joten mars osoitteeseen
www.toyodiy.com ja oman auton VIN kenttään ja sit etit vastaavan bensakoneisen ja printtailet jarruosat ja tukivarret paperille
-päästötaso on semmoisenaan ookoo, tollain Hilux ei ole vähäpäästöinen, joten käytönaikainen mittaus riittää
-täytät osaluettelon ja merkkaat siihen vaihdetut osat, ja ekaks mainittu ostokuitti liitteeks.
Homma tällä selvä ja leimat lapuissa. Tai ainakin pitäis olla jos oikein menee.