Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4runneri
Noi Cooper Discoverer STT on hyvät renkaat
|
Mie oon ja tykänny noista! Yllättävän hyväkäytöksiset tielläkin ajettaessa vaikka kuvio on kumminkin maastoon tehty.
Nytkin oli jouluun asti alla ennenkuin tuli vaihdettua nastat alle,joten talvellakin pärjää..
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16/HighLand Racing
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX