Viestiketju: Corveten arvo
Näytä yksittäinen viesti
  #48  
Vanha 25.07.2004, 09:58
MIC4-90 MIC4-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.03.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 225
Perusasetus

Joo kyllä C4:sella pitää pystyä pieksemään melkein kaikki "pikkusportit" valoissa esimerkiksi. Siis paljonhan on kiinni renkaista varsinkin vetten kanssa koska vääntöä on niin paljon,jos pitoa puuttuu voi kunnon lähtö olla huono jos sutii.
Itselläni on on ihan vakio C4 -90 (kuten nimimerkkikin kertoo) paitsi että talvella siitä postettiin etukatit ja pääkatti olikin avattu, mutta kyllä kone alkoi selkeästi paremmin hengittämään. Nyt kun on uudet renkaat ja vielä kulmat laitettiin kuntoon niin kun valoissa suttaan kaasua niin pito on taivaallinen ja kunnolla ei sutimista edes tule vaan tuntuu enemmänkin että auto keulisi=)

Fakta on se ettei C4:sella turpiin pidä ottaa kuin muutamilta autoílta. Ei siis edes miltään Type-R:ltä Todella harvat automerkit edes parhaat mallit ovat alle 6sek. kiihtyjiä.

Itsellänikin on kyllä jotenkin aian kun ilmoitan tehot niin sanon että vaan 250HP, mutta minulle taas yleensä nauraen et "miten niin vaan=)" Eli kyllä se kuitenkin ihan ok luku on vaikkakin 300HP kuullostaa nykyisin ärjymmältä. Kuten vette90 sanoi niin ei se L98 kutittelu niin kallista ole. Mitattuna niin putkiston avauksella ja takapönttöjen vaihdolla saadaan n.20HP lisää.Finnevettessä mitattu juttu.

Ja kyllä itse nautin enemmän corveten "pienestä" tehosta, mutta sitäkin rajummasta väännöstä. Vääntö se autoa kuljettaa.



-The Heartbeat of my Corvette is winning-
Vastaa lainaten