Minä teen työkseni ohjelmia ja joudun käyttämään viimeisimpiä versioita. En voi pitää/ostaa erikseen koneita jossa on vanhoja versiota vain testaamiseen. Varsinkin kun ilmaiseksi nyt töitä tehdään. Siksi juuri pyydän testaamaan. Tässä testissä konetta ei tarvitse viedä mihinkään. Haluan tietoa miten toimii ja toimiiko.Win8*1 ja Win7*2 koneessa toimii. Todennäköisesti tuki tulee myös Windows 8 tabletille ja puhelimelle. Vaikka kukaan muu kuin minä ei niitä omistaisikaan
Ohjelmointineuvoja en tarvitse, enkä halua kiukuttelijoita tähän topiikkiin. Haluan auttaa niin paljon kuin pystyn.
Jatkossa on tarkoitus mahdollistaa tiimeille itse lähettää kuvat tarkastettaviksi kesken kisan. Ajatus on että huolto voisi niitä lähettää. Tuskin kilpailutiimi ehtii tai jaksaa. Tällä helpotetaan ja nopeutetaan tuloslaskennan töitä. Tiimi voi saada tällä tavalla myös palautteen hylätyistä kuvista jo ennen kisan loppua. Vaikka ei lähettäisikään, niin korruptoituneet kuvat löytyvät ennen kisan loppua. On vielä mahdollista paikata.
Tämän testin tarkoitus on antaa tiimeille mahdollisuus nähdä millaisilta kuvat näyttävät konversion jälkeen tuomarien silmissä. Konversiokoodi perustuu samaan tekniikkaan mitä tein edellisellä kerralla.
Vihoviimeiset XP käyttis koneet myytiin 4 vuotta sitten, joten pari vuotta vanhoista sitä ei pitäisi löytyä. Muutenkin käyttistä kannattaa päivittää, eikä aina ostaa uutta konetta jos vain kone sopii uudelle käyttikselle. Windows 8 päivitys maksaa 29.90€ vielä tämän kuun loppuun. Tuolta löytyy speksit ja myös yhteensopivuuden testausohjelma.
http://windows.microsoft.com/fi-FI/w...Null_Null_Null
Minulla on Win8 myös vanhassa Toshiba läppärissä vuodelta 2004 (Muistia 2GB).
Onko kellään Vista konetta ja halua kokeilla toimiiko?
Kuvat voi myös palauttaa niin kuin ennenkin, joten huolissaan ei tästä tarvitse olla.